15 september, 2009

Õuna- kaneelimuffinid

Järjekordne külaskäik Doora juurde venis tervelt nädala pikkuseks:) Seda olen ma vist juba maininud, et tal on selline mõnus ja parajalt suur köök ning hea ports huvitavaid kokaraamatuid. Ja see kõik kohe kutsub kokkama. Kuna sügis on käes ja metsad-aiad igasugu kraami täis, siis tuleb ju üht-teist ka purki panna. Ämbrisalatist ja seentest rääkis Doora oma blogis.
Ühel õhtul vallutasin mina köögi ja tegin õuna- kaneelimuffineid.


Õuna-kaneelimuffinid

Põhi:
3 dl jahu
1 1/4 dl suhkrut
3 tl küpsetuspulbrit
1/2 tl kaneeli
natuke soola
100 g võid
2 õuna
1 dl tükeldatud pähkleid
1 muna
1 1/2 dl piima

Kate:
1 tl kaneeli
1 kuhjaga sl fariinsuhkrut

Kuumuta ahi 200 kraadini. Sega jahu, suhkur, küpsetuspulber ja kaneel. Haki võiga segamini. Pane segust 3/4 dl kõrvale. Puhasta ja koori õunad, lõika kuubikuteks. Sega koos pähklitega taina hulka. Klopi lahti muna ning sega piimaga. Lisa tainale. Sega ühtlaseks ning tõsta pabervormidega vooderdatud muffinipanni pesadesse. Täida 3/4 ulatuses tainaga. Sega kõrvalepandud jahusegusse kaneel ja fariinsuhkur. Jaga muffinivormidesse. Küpseta 200 kraadi juures 20 minutit.

Retsept on pärit raamatust "Õunakoogid" (sarjast 100 rooga).

Õunu ja kaneeli panin mina tegelikult rohkem. Muffinid said mõnusalt kaneelised, kuid jäid natuke kuivad. Kohvi-tee kõrvale olid mõnusad :)

4 kommentaari:

  1. kmm pane segust 3/4 kõrvale :)) :))) ;)

    VastaKustuta
  2. Sellest ajalugu vaikib ;) Sarjast blondiin ja muffinid.

    VastaKustuta
  3. ma sööks neid blondiini muffineid hea meelega :) meie brünett ei harrasta millegipärast küpsetamist.

    VastaKustuta