30 juuli, 2009

Kamavaht maasikate ja beseeküpsistega

Kamavaht maasikate ja beseeküpsistega ehk Eton Mess kamaga

Mina olen endiselt kamateema juures :) Proovisin seekord kiidetud Eton Messi kamaga. Retsept on siin. Suhkrut ei pannud üldse ja kama panin natuke rohkem. Hästi mõnusalt kamane sai. Magus ja maitsev. Ma pole seda kamata Eton Messi söönud, aga arvan, et see kamaga variant on tunduvalt parem :) Mulle väga meeldis!

Mmmmaasikad vahukoorega. Mmmmõnus.

6 kommentaari:

  1. njah... kamata eaton mess on isegi minujaoks veits magus. Kuigi ma võin ära süüa terve hunniku beseed nii, et silm ka ei pilgu :)


    Doora olen aga see arvuti ei luba mul nimega kommida!!!

    VastaKustuta
  2. Kamaga on see magustoit tõesti palju kordi parem!

    VastaKustuta
  3. Mõlemal on oma aeg ja koht :)

    VastaKustuta
  4. kus sa nii ilusaid maasikaid said nii hilja? turul kõik plöginad juba :(

    VastaKustuta
  5. mulle maitseb ka kamaga rohkem:) üldse suran viimasel ajal kama igasuguste marjavahtude, kohupiima- ja vahukooremagustoitude sisse. väga mõnus.

    VastaKustuta