01 mai, 2013

Apelsinimaitselised küpsised


Homme saab mul 2 kuud päris oma kodus. Vaikselt toimetan, vaikselt sätin. Olen leppinud mõttega, et kõike korraga ei saa ja võibolla ongi nii parem. Vaikselt leiab iga asi oma koha, vaikselt muutub see kodu minu nägu. 
Eelmisest omanikust ei jäänud siia palju maha, kööki küll üht-teist jäi ning muu hulgas ka suur elektripliit. Pliiti katsetasin kohe, aga ahju katsetamiseks võtsin hoogu. Väidetavalt pidi olema töökorras ja tundub, et ongi. Esimeseks küpsetamiseks valisin midagi lihtsat. Lihtsad apelsinimaitselised küpsised. Natuke piilusin seda retsepti, aga kuna mul Earl Grey teed kodus ei olnud, siis kasutasin hoopis ära apelsinikoore maitseaine (Schwartau), mille olin kunagi mingil põhjusel ostnud, aga mis millegipärast kasutamata oli jäänud.

Kjeks med appelsinsmak

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar