01 juuli, 2016

Šokolaadivaht

See magustoit oli mul tegelikult juba kevadel plaanis, aga kord ei olnud mul kikerherneid või siis kasutasin need mingi teise toidu jaoks ära. Või siis jälle ei olnud šokolaadi käepärast. Aga tehtud see sai. S iseloomustas seda sõnaga "huvitav". Mina ise vist kasutaksin sõna "kummaline". Veider soolane maik, mis segunes tumeda šokolaadi mõrususega, kuigi samas võiks öelda, et see oli isegi liiga magus. Üle poole portsust ei suutnud kumbki meist süüa. Võimalik, et rumm oleks maitset mõnusamaks muutnud, kuid rummi mul kahjuks ei olnud. Niisiis. Üks kummaline (kuid siiski mitte halb) magustoit, millega kunagi võiks ehk külalisi üllatada, kuid siis peaks väga tillukesed portsud tegema. 


Šokolaadivaht

ühe kikerhernekonservi vedelik
2 spl tuhksuhkrut
veidi vaniljesuhkrut
soovi korral rummi
100 g tumedat šokolaadi

Vahusta kikerhernevedelik tugevaks vahuks. Lisa suhkur ning vaniljesuhkur, soovi korral rummi. Vahusta veel mõned minutid. Sulata šokolaad vesivannil. Jahuta ning lisa ettevaatlikult vahule. Sega hoolega läbi. Tõsta väikestesse kaussidesse ning pane mõneks tunniks külmkappi tahenema. Soovi korral serveeri hapukate marjadega. 

Allikas: Veganmaailm 

1 kommentaar:

  1. :D loodan, et tuleb külalisi, keda üllatada.
    mul tekkis küll huvi.

    VastaKustuta