10 märts, 2012

Värskekapsasupp sulatatud juustuga

Nami-nami märtsikuisesse kooskokkamise teemasse sobib see supp väga hästi.



Värskekapsasupp sulatatud juustuga


Koostis:
1.5 l köögiviljapuljongit või vett
500 g värsket kapsast
1 suurt sibulat
2 porgandit
4 kartulit
2 kuni 3 sl õli
100 kuni 200 g Merevaigu vm sulatatud juustu
soola
musta pipart
hakitud värsket tilli või peterselli

Valmistamine:
Kuumuta suures potis vesi või puljong keemiseni, lisa ribadeks lõigatud kapsas, maitsesta vähese soolaga ning keeda 10 minutit.
Riivi porgand jämedalt või lõika ribadeks, haki sibul. Prae porgand ja sibul õlis klaasjaks.
Lisa tükeldatud kartulid ja praetud porgandi-sibulahautis kapsapotti. Keeda 10-15 minutit, kuni aedviljad on pehmed.
Lisa vähehaaval sulatatud juust, enam ära keeda.

Retsept Nami-namist.

Väga maitsev supp. Meenutab ehk natuke piima-köögiviljasuppi. Mõnusalt kreemine ja kui kedagi peaks häirima, et liha ei olegi supi sees, siis alati võib ju vorstivõileiva kõrvale teha :)

Kålsuppe med smelteost

4 kommentaari:

  1. sellist suppi pole mina oma elus veel saanud :) supikuu peaks ka meie juurde jõudma, küll sööks!

    Please prove you're not a robot :D ma püüan kõigest väest, lähen juba kolmandale ringile, äkki ma ikkagi olen robot...

    VastaKustuta
  2. See on nii hea supp, et ma kæin poti kallal kogu aeg :)

    VastaKustuta
  3. Sussi, kui Sul see meeldis, siis proovi kindlasti seda riisi-porgandi-sulajuustusuppi ka :)

    VastaKustuta
  4. Tänud soovituse eest! Kindlasti proovin :)

    VastaKustuta