09 märts, 2014

Tatraküpsised

Leppisime kokku, et reedeõhtusele sünnipäevapeole võtab igaüks midagi külakostiks kaasa. Kes magusat, kes soolast. Kes küpsetab ise, kes käib poest läbi. Kui mul vähegi aega on, siis olen ma ikka üritanud ise midagi teha ja küpsised võib ju vabalt ka päev varem valmis küpsetada. Kuna seltskonnas oli inimene, kes nisujahu ei söö, siis mõtlesin midagi uut katsetada. Tatrajahu ei ole ma varem kasutanud, aga kuna tatar mulle maitseb, siis olin kindel, et maitsevad ka tatrajahust küpsised. Mul oli õigus. Ja vist maitsesid teistelegi. Üks on kindel- neid küpsiseid teen ma kohe kindlasti veel.

Tatraküpsised 

125 g toasooja võid
100 g suhkrut
1 muna
175 g tatrajahu
1 tl küpsetuspulbrit
75 g hakitud mandleid (või muid pähkleid)

Vahusta või suhkruga. Lisa muna ja jätka vahustamist. Lisa jahu, küpsetuspulber ja mandlitükid, sega ühtlaseks. Tõsta tainast küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile väiksed pallikesed ning suru need kahvliga lamedaks. Küpseta 180-kraadises ahjus umbes 15 minutit.

Allikas: Sööme silmadega

Bokhvetekjeks med mandler

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar